دانلود دکلمه بسیار غمگین و عاشقانه نوید نوبخت نیارق
پایگاه تفریحی گوگولی94
دانلود دکلمه بسیار غمگین و عاشقانه نوید نوبخت نیارق
 
دانلود دکلمه صوتی غمگین و سوزناک
نام گوینده و شاعر : نوید نوبخت نیارق
نام اثر : لال بولبوللر
 
متن کامل:
 
میخوام که قصه ی تورو / یازام دییَم هامی کسه
هر کی شنید قصه مونو / گوزی دولوپ ، الی اسه
میخوام که من جاری کنم / سنون آدوی شعریمه
نمک بپاشم رو دل و / پکر اولام بو عشقیمه
یه وقت نگی که نارفیق / آدیمی سالدی دیللره
وفاداری به عشق تو / تاپشیردی منی سللره
***
یادم میاد روزی رو که / گوزوم توشدی گوزلروه
تپید دلم به عشق تو / یاندی جییَر سوزلروه
به فکر چاره افتادم / سن سیزلیگه دوزمدیم
تلاشمو کردم ولی / اورگ سنن اوزمدیم
به غَمِ تو دچار شدم / بیاز گونلریم قارالدی
تمام گل های محل / منیم حالیمه سارالدی
همش میگفتم به خدا / یانی اودا منی سِوَر ؟
از میون این همه خوب / من یازیغی یارم سچر ؟
شبام گذشت با تب و تاب / گجلری یاتامَّدیم
هر کار باید کردم ولی / سنی باشدان آتامَدیم
چاره نمونده بود برام / گره دییِدیم دردیمی
نهایتا میگفتی بم / یرینه یتیر شرطیمی
سر راه تو وایسادم / ددیم کی وورگونام سنه
نگات رو دزدیدی ازم / جاوابدا ورمدون منه
دلم خودش رو داشت میباخت / دیلون آچیلدی بو سوزه
اگه میخوای باهم باشیم / من داش اولوم ، سنده کوزه
***
خیلی خوشحال شده بودم / سون تاپدی غملی گونلریم
شکر از خدای مهربون / سوینج دن دولدی گوزلریم
میبوییدم من گلارو / سانکی تزه باهار گلیب
رنگ و بویی گرفت روزام / قدملرون دردی دلیب
باز دوباره غنچه زدن / یتیشدیم من چیچکلره
لبخند زدم به بچه ها / سودا سپدیم ، کوچه لره
رسید روز موعودِ تو / هر ثانیه اولدی بیر ایل
وقت قرارمون رسید / اولن جانا ددی دیریل
دیدم تورو از راه دور / منه گولوب ، یاخینلاشدون
تا که رسیدی به پیشم / گوروشمگه الو آشدون
گرفتم من دستِ تورو / دونوب قالان اللریله
سلامِ تو ، وداعِ مَن / باشدا قالان غملریله
***
زانو به زانوی من و / قول قولا دوردون یانما
زانویی که به جای تو / باساردیم اونی باغرما
گفتم بهت بمون پیشم / چوخ گورمه بو عشقی منه
اوله حرفامه هنوز / محبتیم چوخدی سنه
نگام میکردی و چشات / اوخ آتیردی اورییمه
هر بار که غمزه اومدی / داغلار اندی کورییمه
گفتم اگه بهشت نری / جهنمی خوش گوررم
اگه یه روز ترکم کنی / قالاممرم ، من اولرم
فشردی تو دسته منو / وردون بو جور جوابیمی
تا آخرش کنارمی / گوزل تاپدون مرامیمی
نگاهِ من به آسِمون / دیِیدیم اللها شوکور
رسیدم به مطلب دل / بوشا سورممیشم عمور
خیلی دلم شاد شده بود / زامان کچمغین بیلمدیم
وقت خداحافظی شد / ویداع اتمکی سومدیم
هول هولکی دست دادی و / چکدون الیمدن الوی
دوون دوون دور میشدی / آپارمادون سن غموی
محو نگاه تو بودم / تا کی ایتدون نظردن
به این زودی دلتنگ شدم / سانکی واردون ازلدن
 
اون روزِ من شب شد و باز / قدم ووردوم کوچنی
چشاش توی خیاله من / اویاق قالدیم گجنی
***
روزای خوبمون رسید / یاپیشیردون الیمی
نگاهم رو میخوندی و / اورگنمیشدون دیلیمی
سرت میموند رو شونه هام / ساعاتلرجه ، یاتاندا
باهم بودیم از خود صبح / تا کی گونش باتاندا
چشمای تو غم میگرفت / دوست یولداشی ساتاندا
شاکی و غصه دار بودی / یار مجنونون آتاندا
چی شد که اینجوری شد ؟ / منیم یارم داش اولدی
فراموشش شد روزامون / مین نامرددن باش اولدی
سرد شده بود بام آخرا / گوزلرینن اوخودوم
از چشِش افتاده بودم / گوزلرینده یوخودوم
قسمت من این بوده که / عشقیمه سون وریله
خاطراته شقایقم / بو شعریله دیریله
***
اتفاقی دیدمشون / یار الینده یار الی
چشمای من پر شدن و / اورگ اولدی یارَلی
رفیق شدن دستِ منو / شالواریمین جیب لری
یه روزی تو عرش بودم / الآن ، یرین دیب لری
به زور نفس میکشیدم / قالمامیشدی قرارم
تنهای تنها شدم و / پوزولموشدی افکارم
نیمکتِ همّیشگیمون / خبر آلردی سنن
بغض گلومو رها نکرد / قفط او قالدی منن
زخمی و داغون بودم / یاش گوزلرله یاتردم
وقتی همه جفت میشدن / من یالقوزجا قالردم
لبخندی دوختم رو لبام / رحم اتمیه لر منه
تا نبینن شکسته ام / قارقیش ادلر سنه
صحبت عشق هر جا که شد / سولدی منیم گوللریم
پراشونو قیچی زدن / منیم لال بولبول لریم
از عشقت افسرده شدم / غم باسمیشدی اورییم
اشتهایی نموند واسم / ییم سونان چورَییم
نزدیک تــَــرین رفیقامم / کیمسه حالیم قانمادی
برای شادیه دلم / کیمسه گونلوم آلمادی
به هر کی گفتم دردمو / اوز دردلرین سانادی
فقط یکی هوامو داشت / اودا غملی آنای دی
***
قراره آخر ، واسه تو / قیرمیزی گول آلمیشدیم
تو اون سرمای سوزان / ساعاتلرجه قالمیشدیم
یه روزِ خیلی برفی بود / گولده ، الیمده دودی
پژمرده بودم ز غم و / گولوم الیمده سولدی
فهمیده بودم نمیای / سوغی دی آما یاندیم
رو نیمکتِ همیشگی / سولان گولومی آتدیم
نوشتم روی برفا / سوز ورمیشدون ، ایناندیم
نیومدی سرِ قرار / انتظاروندا قالدم
***
گفتن فراموشت کنم / سنده یوخموش لیاقت
شیره میمالن سره کی ؟ / هاچاناجان حیماقت
وقتشه که قبول کنن / الدن ورن منیدیم
هر روز شکسته تر شدم / بوزلار تکین اریدیم
کنارِ اون خوش میگذره ؟ / توشمورسن هچ یادما ؟
وقتی که بوسید موهاتو / دوشونمدون حالما ؟
خوش به حالِ اون غریبه / نازلی نیگاری سن سن
دست میکشه روی موهات / اوپر گوزوی هر دن
حرف در نیاد پشت سرت ؟ / اردبیلدی ، سوزلری
یادت میاد، به خاطرت / سیندیراردیم اللری ؟
بعضی چیزارو میشه گفت / اوینار الیمده خودکار
بعضی غمات مشت میشن و / دلیه دشیگدی دیوار
***
کجاست نویده شیطون ؟ / چوخ شرریدیم ، دلیدیم
میونه جمعه دوستا / آرتیخ گولن منیدیم
پیرم کردی عزیزم / سون کونلومی قیتر
خط افتاده رو پیشونیم / دییم یاخجیام ؟! نتر ؟
صدات فراموشم شده / گوزون ولی ، یادمدا
شکسته با یاده چشات / ظاهریمده حالمدا
چند سالیه ندیدمت / گلده بیر اول قوناغم
تشنه ی دیداره تو ام / قورودی ، دیل دوداغم
رو نیمکته همیشگی / اوتورموشام یادونان
شعرمو تَمّوم میکنم / سنون گوزل آدونان
 
دانلود رایگان با لینک مستقیم:
Lal-Bulbuller.mp3

قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: